Retururi

NU TI SE POTRIVESTE PRODUSUL? Trimite-l inapoi, iti primesti banii inapoi si noi incercam sa iti gasim altceva care sa iti placa.
Conform legislatiei romane in vigoare,clientii de pe platforma www.florariatrias.ro au dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare – cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv cu respectarea conditiilor de mai jos.

A. Clientii FLORARIA Tria’s au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, florile , aranjamentele florale, plantele la ghiveci si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, se pot returna atata timp cat acestea nu prezinta deteriorari fata de starea produsului la livrare. Substratul de flori, ingrasamintele, uleiul se pot returna doar daca nu au fost desigilate si daca sunt in ambalajele originale. Conform OUG 34/2014, florile si plantele constituie produse care sunt predispuse la deteriorare rapida și sunt exceptate de la dreptul de retragere (retur) si garantie.

B. Returnarea se face prin solicitare de retur trimisa la adresa de mail comenzi@trias.ro. Noi vom procesa cererea cu prioritate si iti vom raspunde in 1-3 zile lucratoare.  Trimiterea produselor se va face pe adresa FLORARIA Tria’s, str. Alexandru cel Bun 19, Voluntari, Ilfov, tel +4-0751.136.412, mail: comenzi@trias.ro, prin orice curier rapid doriti insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu) numai dupa ce Clientul a primit confirmarea de retur din partea Floraria Tria’s ca raspuns la mailul trimis.

C. Contravaloarea transportului coletului de retur va fi suportat de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.

D. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

E. Coletul trebuie trimis la sediul FLORARIA Tria’s in maxim 14 zile din momentul primirii comenzii.

F. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita).

G. In cazuri exceptionale, in care plantele, aranjamentele florale, buchetele prezinta degradari la transport sau prezinta probleme de calitate sau neconformitate clientul este obligat sa sesizeze acest lucru pe client@trias.ro in cel mult 24 de ore de la primirea coletului detaliind cat mai exact situatia aparuta si prezentand imagini relevante cu produsele.

H. In cazul produselor pentru care s-a ales ridicarea personala direct din cadrul florariilor Tria’s clientul are obligatia sa verifice produsele achizitionate si sa semnaleze pe loc orice neconformitate. In acest caz, ulterior produsele exceptate de la OUG 34/201 fiind considerate cu degradare rapida, nu pot fi returnate.

FLORARIA Tria’s este marca a TRIA’S AMWAY SRL si www.trias.ro / www.florariatrias.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale din Romania.

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte. Astfel fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie sau la cerere de certificatul de calitate in cadrul produselor perisabile.

Produsele neconforme cu prezentarea de pe site se pot schimba la cerere in conditiile legii449/2003, republicata 2008, OUG 34/2014 si a OG 130/2000.