Retururi

NU TI SE POTRIVESTE PRODUSUL? Trimite-l inapoi, iti primesti banii inapoi si noi incercam sa iti gasim altceva care sa iti placa.
Conform legislatiei romane in vigoare,clientii de pe platforma www.florariatrias.ro au dreptul de a returna produsele achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare – cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv cu respectarea conditiilor de mai jos.

A. Clientii FLORARIA Tria’s au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, florile si dulciurile nu se pot returna, jucariile, vazele si cosurile, se pot returna atata timp cat acestea nu prezinta deteriorari fata de starea produsului la livrare.

B. Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa FLORARIA Tria’s, str. Alexandru cel Bun 19, Voluntari, Ilfov, tel +4-0751.136.412, mail: office@trias.ro, fax: +40-0751.136.426, prin orice curier rapid doriti insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).

C. Contravaloarea transportului coletului de retur va fi suportat de client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.

D. In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.

E. Coletul trebuie trimis la sediul FLORARIA Tria’s in maxim 5 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.

F. Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 30 de zile de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primita).

FLORARIA Tria’s este marca a TRIA’S AMWAY SRL si www.trias.ro / www.florariatrias.ro functioneaza conform tuturor prevederilor legale din Romania.

Produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de garantia obisnuita a fiecarei marci in parte. Astfel fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie sau la cerere de certificatul de calitate in cadrul produselor perisabile.

Produsele neconforme cu prezentarea de pe site se pot schimba la cerere in conditiile legii449/2003, republicata 2008 si a OG 130/2000. Produsele perisabile (flori taiate, plante) se pot schimba sau reconditiona gratuit numai daca s-a facut o sesizare intemeiata scrisa si transmisa prin mijloacele de comunicare prezente pe site (fax, mail) in maxim 24 de ore de la livrare.